zondag 9 februari 2014

Nat en winderig: gezellig binnen foto's bekijken

Guur weertje vandaag! Deze morgen al toen ik ons hondje uitliet. We konden toch samen een wandeling maken van zo'n drie kwartuur zonder nat te worden. We waren wel verkild toen we terug binnen kwamen maar een snoepje voor Enzo en een koffie voor mij hielp.

Deze namiddag waaide het nog harder. Ik was nog maar pas buiten en een windtoot blaasde mijn kleine vriend om ver. Hij wou terug naar binnen maar ik kon hem toch overtuigen nog een toertje te maken van zo'n 10 minuutjes.

En wat doet een mens op zo'n gure zondagnamiddag. Sommige doen een dutje, andere kijken TV (en vallen dan ook in slaap), andere zitten voor hun computer en surfen wat rond en ik ... ik opende een doos met oude foto's. Mijn ouders, mijn zussen, ikzelf ... andere familieleden, langs vaderszijde, langs moederszijde, mijn ooms en tantes, mijn nicht en mijn neef, maar ook vrienden, kennissen en zelfs foto's van onbekenden kwamen te voorschijn.

Ik selecteerde er een paar voor jullie maar ik moet rekening houden met de privacy dus ... toon ik enkel beelden van me zelf, met uitzondering van twee (mijn zussen zullen het me hopelijk niet kwalijk nemen).










Please click on the images for a larger view!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten