zondag 20 januari 2013

Een zondag met veel sneeuw

Vandaag had ik afgesproken met Johan en Marc om samen naar de derby Club Brugge - Cercle Brugge te gaan kijken. 's Voormiddags wandelde ik nog even tot op het strand, zag daar zo'n 400 MTB-ers tegen de wind in van Oostende naar Blankenberge fietsen, en bekeek de vluchtige drieteenstrandlopers, de steenlopertjes, zilverplevieren en meeuwen. Op de middag kreeg ik nieuws dat de voetbalmatch afgelast was. Het was immers kort voor de middag beginnen sneeuwen en het hield pas tegen de avond op. Wijzelijk besloot ik niet naar Brussel te rijden maar tot maandagmiddag te wachten vooraleer mij op de weg te wagen.

Ik nam enkel een paar foto's van de nabije omgeving om toch te kunnen tonen aan mijn vrouwtje hoe erg het in Zeebos was.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten