woensdag 29 augustus 2012

Eindelijk zomer ...

Van het weer tijdens de maand augustus mogen we zeker niet klagen. De avond van 8 augustus 2012 was ik al terug in Bredene voor een excursie met onze vogelwerkgroep van Mergus.

Ik bleef er tot 28 augustus! 20 dagen goed weer en dus was ik in die tijd veel buiten in de natuur. En dan zie je veel. Nee, niet alleen vogels maar ook insecten, vlinders, bloemen, mensen, ja zelfs de maan. Foto's die ik in die periode nam kan je altijd bekijken op FLICKR.

Qua vogels kon ik niet minder dan vijf nieuwe soorten fotograferen. Het zijn achtereenvolgens: een purperreiger, een havik, een bosruiter, een porseleinhoen en twee waterrallen! Alle zeldzame tot zeer zeldzame vogels!











Tussendoor ging ik ook wel eens naar het centrum van Bredene: tijdens de Thaise markt en de dahliade nam ik ook enkele foto's.





En 's avonds werd het strand rood gekleurd door de ondergaande zon. Dit is genieten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten