zaterdag 16 juni 2012

Dwars door het land

Gisteren kwamen we van de Ardennen terug. We hielden een kleine tussenstop in Brussel om de valiezen te ledigen en terug op te vullen en we vertrokken onmiddellijk naar zee. We reden gisteren dus dwars door het land.

Deze morgen - 'k was weeral vroeg op - ging ik even kijken in de haven van Oostende. Tiens, de slipway was zijn omgevallen boot (de O33) terug kwijt. Maar de visdiefjes, die waren er nog. Hier en daar zag ik zelfs al een kleintje. Ah nee, die fotografeer ik niet (nestfotografie is verboden!), maar de ouders maken genoeg kabaal om mijn aandacht te trekken.



Na een kleine wandeling en nog wat foto's o.a. van een kleine mantelmeeuw in full frame, besliste ik even te gaan kijken naar de slechtvalken van Oostende. Bij mijn aankomst op de nabijgelegen parking zag ik er onmiddellijk 2 zitten. De afstand is nogal groot maar met mijn 600mm en een 1,4 converter er op, kon ik toch één slechtvalk fotograferen.



'k Vraag mij af hoe het zou zijn met de slechtvalken van Brugge. Zouden er daar al mooie foto's van bestaan? 'k Zal het even vragen aan Machteld ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten